Hädaolukorra seaduse § 6 alusel on Harku Vallavalitsuse korraldusega moodustatud Harku vallas alaliselt tegutsev kriisikomisjon. Kriisikomisjoni põhikoosseis on:
- esimees;
- esimene aseesimees;
- teine aseesimees;
- koordinatsiooni juht;
- haridusvaldkonna kriisijuht;
- sotsiaalvaldkonna kriisijuht;
- haldusvaldkonna kriisijuht;
- kommunikatsiooni juht;
- vabatahtlike juht.
Vastavalt hädaolukorra seaduse § 6 lõikele 3 on kriisikomisjonil järgmised ülesanded:
1) koordineerib kriisireguleerimist kohaliku omavalitsuse üksuses;
2) esitab regionaalsele kriisikomisjonile kord aastas kokkuvõtte omavalitsusüksuse kriisikomisjoni tegevusest ning järgmise aasta tööplaani;
3) täidab muid seadusest ja tema põhimäärusest tulenevaid ülesandeid.
Lisaks hädaolukorra seaduses toodud ülesannetele on kriisikomisjoni ülesandeks aidata kaasa valla territooriumil tegutsevate hallatavate asutuste vara ja turvalisusega seotud olukordade lahendamisel, milleks on:
1) tulekahju;
2) pommiähvardus või pommikahtlase eseme leid;
3) äkkrünnak või rünnaku ähvardus;
4) nakkusoht;
5) kommunaalteenuste katkemine;
6) info- ja küberintsident.
Harku valla kriisikomisjoni esimeheks on vallavanem.