Reklaami ja kuulutuste tellimine:

 

vallaleht@harku.ee; tel 505 4894

 

 

 NB! Alates 1. septembrist 2024 kehtib uus hinnakiri
Harku Valla Teataja reklaamimõõdud ja hinnakiri alates 01.09.2024
 

Reklaami mõõt mm (laius x kõrgus)

  • 285 x 380 mm (1 lk) – 850 eurot;
  • 285 x 185 mm (1/2 lk) – 425 eurot;
  • 140 x 185 või 285 x 90 mm (1/4 lk) – 220 eurot;
  • 90 x 185 mm (1/6 lk) – 140 eurot;
  • 140 x 90 või 285 x 45 mm – 115 eurot;
  • 90 x 90 mm – 60 eurot;
  • 65 x 90 mm – 45 eurot;
  • 45 x 45 või 45 x 90 mm – 20 eurot.
 

Reakuulutus

Kuni 250 tähemärki koos tühikutega 5 eurot või kuni 400 tähemärki koos tühikutega 10 eurot.
 

Tasuta saavad kuulutusi ja reklaame avaldada

  • Harku valla ametiasutused, hallatavad asutused ja valla osalusega juriidilised isikud;
  • Harku vallas toimuvate kultuuriürituse korraldajad nende ürituste reklaamimisel (maksimummõõt 1/4);
  • Harku valla elanikud kaastundeavalduste ja mitteärilistel eesmärkidel tänuavalduste ningsünnipäevaõnnitluste esitamiseks.
 

Sama tellija korduvkuulutuse või reklaami puhul on soodustus

  • alates 3. järjestikusest avaldamiskorrast 10% (3.-9. avaldamiskord);
  • alates 10. järjestikusest avaldamiskorrast 20% (10.-19. avaldamiskord).
 
Tasuline kirjutis (reklaamtekst) ettevõttest või organisatsioonist, selle toodetest, teenustest või ettevõtmistest koos eraldi märgitud tunnusega „reklaamtekst" on samas hinnas reklaamiga.
 
Euroopa parlamendi, riigikogu ja kohalike omavalitsuste volikogude valimistele eelneval perioodil on valimistega seotud erakonna, valimisliidu või üksikkandidaadi poliitilise reklaami ja reklaamteksti maksimumsuurus ühes ajalehenumbris ¼ leheküljest. Ühe kuu jooksul enne valimisi ajaleht poliitilisi reklaame ja reklaamtekste ei avalda.
 
Reklaamtellimuste vastuvõtt järgmisse lehenumbrisse toimub kuni nädal enne lehe ilmumist.
 
Väljaandja ei võta vastu materjale, sealhulgas ka reklaame, mis õhutavad vaenu, rassismi, halvustavad erapoolikult väljaandjat, kodanike sugu, religioosset või poliitilist kuuluvust. 
 
Reklaami, kuulutuste ja sisuturunduslike tekstide sobilikkuse üle otsustab toimetaja.