Tule Harku valla elanikuks!

 

Alanud on iga-aastane elanikuks registreerimise kampaania, mille käigus loosime kõikide Harku valla elanikuks registreerinud inimeste vahel välja kolm nutitelefoni iPhone 16!

 

Kampaania kestab perioodil 15.11-31.12.2024.

 

 

 

Miks registreerida end Harku valla elanikuks?

 
• Teades elanike arvu, saab vald paremini planeerida teenuseid (lasteaia- ja koolikohad, bussiliiklus, taristu arendamine, teenused abivajajatele)
 
• Saad osa paljudest toetustest ja soodustustest, näiteks:
 
- Sünnitoetus
- Esimest korda kooli mineva lapse toetus
- Lasteaia kohatasu soodustus
- Jõulutoetus
- Matusetoetus
- Puudega inimestele suunatud toetused
- Kiituse ja medaliga lõpetanud õpilaste tunnustamine rahalise toetusega
- Vahetusaastale minevate noorte toetamine stipendiumiga 
- Pere tulust sõltuvad toetused, näiteks paljulapselise pere toetus ja huvitegevuse toetus
- Erna ja Juhan Tui stipendium kultuurielu edendamise eest
- Soodustused jäätmejaamas jäätmete ära andmisel
 
• Maksumaksjate arvu kasv lubab oodata suuremat tulumaksu laekumist valla eelarvesse. Mida rohkem on vallal raha, seda rohkem ja kvaliteetsemad on valla pakutavad teenused. 
 
SIIT leiad tutvustuse ja olulise info Harku vallast. 
 

Kuidas end Harku valla elanikuks registreerida?

 
Kõige lihtsam viis elanikuks registreerida on teha seda rahvastikuregistri portaalis www.rahvastikuregister.ee
 
Elanikuks saab registreerida ka e-posti teel või paberkandjal:
 
• Edastades e-posti teel vajalikud dokumendid (elukohateate avaldus ja lisad*) digiallkirjastatuna aadressile harku@harku.ee;
• Edastades paberkandjal postiga täidetud elukohateate avalduse (Harku Vallavalitsus, Kallaste 12, Tabasalu alevik, Harku vald, Harjumaa, 76901);
• Täites Harku Vallavalitsuses paberkandjal elukohateate avalduse.
 
Lisaks elukohateate avalduse täitmisele on vaja alati esitada vajalikud nõusolekud.
 
Juhul kui te ei ole eluruumi omanik, siis on vajalik eluruumi omaniku (kui on mitu omanikku, siis kõigi) nõusolekut või kehtiva üürilepingu esitamist. Kui lisate elukohateate juurde üürilepingu, siis ei ole enam eraldi omaniku nõusolekut vaja.
 
Kui alaealise lapse elukoha registreerib üks lapsevanem, siis tuleb esitada ka teise hooldusõigusliku vanema nõusolek.
 
Edastades avaldust paberkandjal on oluline lisada juurde ka isikut tõendava dokumendi koopia.
 
Kui vajad elukohateate edastamisel abi, võta ühendust andmetöötlusspetsialist Kadri Kelgoga, tel 5342 1350, e-post: kadri.kelgo@harku.ee.

 

Kampaania reeglid:

 

1. Harku valla elanikuks registreerimise kampaania (edaspidi: kampaania) eesmärk on uute elanike lisandumine Harku valda.

2. Kampaania periood 15. november - 31. detsember 2024.

3. Kampaania raames elukoha registreerinud isikuks loetakse isik, kelle:

3.1. elukoht registreeritakse Harku valda ajavahemikul 15. november - 31. detsember 2024;

3.2. elukoht rahvastikuregistri andmetel seisuga 14. november 2024 ei olnud veel Harku vald;

3.3. elukoht 1. jaanuari 2025 seisuga on rahvastikuregistri andmetel endiselt Harku vald.

4. Loosis osalemiseks arvestatakse elanikuks registreerimist kohaliku omavalitsuse ehk Harku valla täpsusega, st vallasisene elukoha muutus (nt Tabasalust Vääna-Jõesuusse) ei kvalifitseeru loosis osalemiseks.

5. Kõikide isikute vahel, kes vastavad punktis 3 nimetatud tingimustele, st kes on enda elukohaks perioodil 15. november - 31. detsember 2024 registreerinud Harku valla ja kelle elukoht on seisuga 1. jaanuar 2025 rahvastikuregistri andmetel endiselt Harku vald, loositakse välja kolm nutitelefoni iPhone 16.

6. Kampaania auhindade loosimised toimuvad 6. jaanuaril 2025 Harku vallamaja koosolekute saalis.